دیدار اژه‌ای با مدیران رسانه‌ها؛ فراخوان اصلاح قانون مطبوعات؛ چند نقد جدی به قوه قضائیه اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟ پیش بینی کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور/ احتمال بارش رگباری و پراکنده در نقاط مختلف وزیر بهداشت: امسال شش هزار تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود انهدام ۸۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری اتصال برخط سازمان تأمین اجتماعی به دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد

تلاش متا برای حفظ کاربران با استفاده از ربات هوش مصنوعی

متا در تلاش است برای حفظ کاربران خود ربات‌های گفت‌وگوی مجهز به هوش مصنوعی را راه‌اندازی کند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 03
کد خبر: ۱۹۷۶۷۳

به گزارش راهبرد معاصر، فایننشال تایمز گزارش داد که متا در حال آماده شدن برای راه اندازی طیف وسیعی از ربات های گفت وگو مبتنی بر هوش مصنوعی است که شخصیت های متفاوتی را در ماه سپتامبر(شهریور-مهر) به نمایش می گذارند.

 

بر اساس این گزارش، متا در حال طراحی نمونه‌های اولیه برای چت‌بات‌هایی است که می‌توانند با کاربرانش بحث‌های انسانی داشته باشند، زیرا این شرکت تلاش می‌کند تعامل خود را با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی افزایش دهد.

 

این گزارش افزود: متا حتی در حال بررسی یک چت بات است که مانند آبراهام لینکلن صحبت می کند و دیگری که در مورد گزینه های سفر توصیه می کند.

 

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که مدیران متا پس از اینکه تردز بیش از نیمی از کاربران خود را در هفته‌های پس از راه‌اندازی در 5 جولای(14تیر) از دست داد بر روی افزایش ماندگاری این برنامه جدید مبتنی بر متن تمرکز کرده‌اند.

 

شرکت مادر فیس‌بوک گزارش داد که درآمد تبلیغاتی اش در هفته گذشته افزایش یافته و درآمد 3 ماهه سوم خود را بالاتر از انتظارات بازار پیش‌بینی کرده است.

 

این درحالی است که متا در سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی و تبلیغات در مورد فناوری هوش مصنوعی در حال ظهور حدود 21هزار کارمندش را اخراج کرد.

 

بسیاری از شرکت ها در حال کار بر روی ارائه‌های هوش مصنوعی مشابه چت جی پی تی و گوگل بارد هستند برای مثال شرکت اپل چارچوب خود را به نام Ajax ساخته است تا مدل‌های زبانی بزرگ ایجاد کند و همچنین در حال آزمایش یک ربات چت است که برخی مهندسان آن را اپل جی پی تی می‌نامند./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار